Training Zakelijk en commercieel telefoneren

In alle lagen van de organisatie hebben onze medewerkers contact met klanten.

Fantastisch natuurlijk… maar waarom trainen we dan alleen onze verkopers hierop? Hoeveel sterker zou het zijn als naast de Account Manager ook de receptioniste weet hoe ze het beste door kan vragen? En wanneer een techneut gebeld wordt voor een technische vraag hij/zij gelijk aanvoelt wat de achterliggende vraag is? Kent iedereen in de organisatie de telefoonetiquette en de basis gesprekstechnieken?

Wie als 1e de telefoon opneemt is je visitekaartje. Door het volgen van de training ‘Zakelijk en commercieel telefoneren’ zorg je voor een professionele uitstraling en haal je veel meer uit contactmomenten met je klanten.

Onderwerpen

  • De do’s en dont’s aan de telefoon
  • Hoe je zorgt voor de juiste indruk / toon
  • Hoe je een gesprek voorbereid en er voor zorgt dat deze zo effectief mogelijk is
  • LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen)
  • Andere gespreksvaardigheden

 

Stuur een mail naar info@salesdok.nl voor meer informatie en beschikbaarheid.

 

Share