Je verkopers op scherp

De verkoper is het gezicht van je merk. Zijn of haar humeur, uitstraling, aanpak en klantvriendelijkheid is bepalend voor de beleving van de klant. Hiermee valt of staat het gevoel waarmee de klant de winkel verlaat en of hij/zij ooit nog terug komt!

Het is dus van groot belang dat de verkoper zich kan inleven in de klant, aan de verwachtingen van de klant voldoet (liever boven verwachting!) en dat hij er zijn doel van maakt dat de klant zo tevreden mogelijk de winkel verlaat (het liefst met een aankoop).

Tijdens deze workshop worden de do’s en don’ts van het verkoopgesprek behandeld!

Je krijgt antwoord op de volgende vragen:

  • Hoeveel invloed heeft de eerste indruk?
  • Wat is verbale en non-verbale communicatie en hoe zet ik dit in?
  • Hoe bepaal ik de behoefte van de klant?
  • Hoe ga ik om met bezwaren?
  • Wat zijn koopsignalen en hoe sluit ik de ‘deal’?

Neem contact met me op!

Share